Sok a súlyadó? Kér vissza belőle?

Legjobb módszer a vissza nem térítendő pályázati pénzek hozzáféréséhez! Felesúlyadó* mértékben pr. támogatású, 0,1 % iparűzési adózású, pályázati szempontból előnyös, kiemelten hátrányos helyzetű (LHH47) balatoni térségben székhelyszolgáltatás!

Székhelyszolgáltatási szerződés

 amely létrejött egyrészről 

Reklámmegoldás Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság (székhely:  2615 Csővár Madách u 1. hrsz:52/1. cgj.:13-09-158776, Adószám: 24097404-2-13., bankszámlaszám: Sberbank 14100127-22995249-01000005 képviseli: Balló László ügyvezető), mint megbízott (a továbbiakban: Megbízott) másrészről ................  Kft, bt, egyéb, székhely: 7282 Fiad Kossuth u 37.cgjsz.: ................ adószám:..............  levelezési cím (ahová a továbbküldést kéri):...............képviseli: ........telefon: ................... email: .............. a.n.: ............ lakcím: ....................  cégiratok, számlák, szerződések, okmányok őrzésének helye:.............szerződéskötés időpontjában tulajdonosként/üzembentartóként      .....db, ........  típus ........ évjárat ..........telj.:........(kW) önsúly:...(kg)      raksúly: .....(kg) 5-6-7-8-9-10-11-12 folytatás a mellékletben [6/1990.(IV.12)KÖHÉM 5.sz. mell. II. alpontjában rögzített környezetvédelmi <szám bekarikázandó> besorolású] gépjárművel/vontatmánnyal  rendelkezik)  mint megbízó, (a továbbiakban: Megbízó) Megbízott és Megbízó a továbbiakban   Felek között a mai napon, az alábbiak szerint: 

1.      Előzmények: 

Szerződő Felek rögzítik, hogy Megbízott székhelyszolgáltatást nyújt a 7282 Fiad Kossuth u 37 szám alatti Fiad 55 hrsz.-ú ingatlanon, amelyet jogosult használni és hasznosítani, ezen belül bérbe, albérletbe, illetve egyéb jogcímen harmadik személy használatába adni. 

2.      A megbízás tárgya: 

Szerződő Felek megállapodása alapján a mai napon a Megbízott a Megbízó részére székhely létesítése céljából részleges és korlátozott használatába adja a jelen székhely-szolgáltatási szerződés 1. pontjában megjelölt ingatlannak a Felek által kijelölt részét. 

Megbízót jelen megállapodás alapján megilleti az a jog, hogy a jelen szerződés 1. pontjában megjelölt ingatlant a cégadatai között székhelyként feltüntesse székhelyeként a működéséhez kapcsolódó hatóságok, bíróságok és egyéb szervek előtt bejelentse és feltüntesse 

3.      Megbízott kötelezettségei és jogosultságai: 

Megbízott kötelezettséget vállal arra, hogy a jelen székhely-szolgáltatási szerződés 5. pontjában rögzített díj ellenében a jelen szerződés 2. pontjában foglaltakon túl a székhely bejegyzéséhez szükséges   cégmódosítás ügyvédi díját teljes egészében átvállalja, amennyiben az a megbízott partner ügyvédjénél készül el. 

-          a Megbízó cégtábláját elkészítteti, és annak székhelyén elhelyezi

 -          hétfő 11,30 órától, péntek 15,30 óráig, munkanapokon ügyeletet biztosít a székhelyen, a 7282 Fiad Kossuth u 37 szám alatt

 -          az ügyeleti időben biztosítja a Megbízó részére érkező levelek, egyéb küldemények, valamint üzenetek átvételét,

 -          a Megbízó részére érkezett leveleket a Megbízott kibontás nélkül aznap továbbítja (megbízó költségén, a választott díjcsomagban foglaltak szerint) a megadott postai címére. – vagy az irodavezetőnek adott külön meghatalmazás alapján levelét felbontja, szkenneli (alapszolgáltatásban 5 oldal/nap), emailezi, és az összegyűlt leveleket havonta egyszer a Megbízó levelezési címére továbbítja

 -          Megbízott a Megbízó részére érkező telefonokról, megkeresésekről elektronikusan értesítést küld (a választott díjcsomagban foglaltak szerint)

 -          a székhelyen, a társaság részére érkező cégiratokat, csomagokat megőrzi a díjfizetés idejéig 

 Megbízott a fenti szolgáltatás fejében az 5. pontban rögzített megbízási díjra jogosult.   

4.      Megbízó kötelezettségei és jogosultságai: 

Megbízó köteles a megbízás teljesítéséhez szükséges információkat, tájékoztatást /küldemények továbbításához szükséges postai cím, telefonszám, e-mail cím stb.-t a Megbízott részére haladéktalanul megadni, annak változásáról a Megbízottat 24 órán belül értesíteni, azt írásban megerősíteni, küldemények átvételéhez szükséges bélyegzőt átadni. 

A hatályos törvény szerint a megbízó cég, a székhelyén köteles tárolni (másolatban is megfelel): 

- másolat a társasági szerződésről és cégbejegyzési végzésről, 

- aláírás minta, 

-személyes iratok,  

- engedélyhez kötött tevékenység/ek írásos engedélye,   

-dokumentáció, hogy a székhelyen a hivatali leveleket átveszik, majd továbbítják a  cégvezetőnek, (székhelyszolgáltatási szerződés tartalmazza) 

-a székhelyen legyen megjelölve a cégvezető címe, telefonszáma, hogy amennyiben szükséges, a hivatali szerv képviselői felvehessék vele a kapcsolatot (székhelyszolgáltatási szerződés tartalmazza), 

-a székhelyen legyen egy szerződés, hogy a cégvezető milyen jogcímen (pl. ingatlan bérlés-bérbeadás) jelentette be a címet a cég székhelyeként (székhelyszolgáltatási szerződés tartalmazza),

 -a székhelyen legyen megjelölve a cég iratőrzési címe (székhelyszolgáltatási szerződés tartalmazza), 

Megbízó felelőssége és kötelezettsége ezek biztosítása.  

Megbízó köteles fenti szolgáltatások fejében a jelen szerződés 5. pontjában foglalt megbízási díjat, valamint a szolgáltatás igénybevételével felmerült egyéb költséget, a megbízott számláján feltüntetett módon és határidőig  megfizetni. Megbízott, a számlájának beszkennelt képét, a megbízó szerződésben szereplő email címére elküldi, majd eredetiben a megbízó által megadott postacímre postázza. 

Megbízó, jelen szerződés aláírásával kijelenti, hogy a cég mindennapi működése során keletkező számlákat, iratokat, okmányokat nem a székhelyen tárolja, őrzi, archiválja.  

Megbízó a cég rendelkezésében álló gépjárművek és pótkocsik forgalmi engedélyébe a székhelye szerinti címet köteles beíratni legkésőbb a jelen szerződéskötés évének utolsó napjáig.  

Megbízó nyilatkozik,hogy a cég bejegyzett székhelyén tartott hivatalos iratok, csak az országos, megyei, valamint az önkormányzati ellenőrző szerveknek adhatóak ki. Ezen nyilatkozat visszavonásig érvényes. (Amennyiben a nyilatkozó azt szeretné ,hogy más is hozzáférjen az iratokhoz, akkor jelen szerződéshez csatolva külön nyilatkozzon erről a kedvezményezett nevének, és a beazonosításhoz szükséges adatainak feltüntetésével.)  

Megbízó, aláírásával megerősíti, hogy a település önkormányzatának maximum  két rendezvényét  támogatja.  

Megbízó kötelezi magát, hogy vállalkozásának legalább két alapvető döntését (pl. mérlegelfogadás, évértékelő&jövő évi stratégia elfogadása, taggyűlés) a székhelyen hozza meg (ennek tényét jegyzőkönyvben dokumentálja – ebből egy példányt, székhelyén tárol)! – eleget téve ezzel a 282/2011/eu direktívában foglalt székhelyhasználatnak; 

"(1) A 2006/112/EK irányelv 44. és 45. cikkének alkalmazásában „az adóalany gazdasági tevékenységének székhelye” …

 (2) Az (1) bekezdésben említett hely meghatározásához figyelembe kell venni a vállalkozás általános irányítására vonatkozó alapvető döntések meghozatalának helyét, a vállalkozás létesítő okirat szerinti székhelyét, Megbízó jogosult a megbízási díj ellenében a jelen szerződés 2. és 3. pontjában meghatározott szolgáltatások igénybevételére. 

5.      Megbízási díj és fizetési módja: (kiválasztott bekarikázandó) 

  1. A jelen szerződés 2. és 3.. pontjában foglalt Standard csomag  tartalmaz minden szolgáltatást, mely egy vállalkozásnál felmerül a székhelyének ügyintézésével, fenntartásával kapcsolatosan: szolgáltatás díja 9 800 Ft + áfa/hó, azaz Kilencezer-nyolcszáz Forint + áfa/ hó, mely tartalmaz 5 db  email/nap küldését, 1db rádiótelefonhívás/hó, 2db postázás/hó (az adott szolgáltatók tarifája nélkül), ingyenes tárgyalóhasználat. Az alapszolgáltatáson felül igénybevett munkát a  http://www.0iparuzesiado.com/ima-ges/ipa0.pdf /további igényelhető szolgáltatásokban leírt tarifával számlázzuk. A megbízási díjat, a Megbízó köteles negyedévenként előre, a tárgynegyedévet megelőző hónap utolsó napjáig a Megbízott részére megfizetni. Az első negyedévre vonatkozó megbízási díj a szerződés megkötésekor esedékes. Megbízott a megbízási díjról szóló számláját átutalás esetén a fizetési határidőt megelőzően juttatja el, készpénzes fizetés esetén a teljesítéssel egyidejűleg adja át a Megbízó részére.  
  1. Start csomag: 29 700 Ft+áfa/hó, mely tartalmazza a székhelyszolgáltatás standard csomag díjban rögzítetteket, plusz a közzétételi díj és illeték egyszeri költségét, valamint a könyvelési díjat.   Egy év letelte után választhat másik csomagot, a csomagban maradt díjat átviheti a választott csomagba.  
  1. Premium csomag: 19 800 000 Ft+áfa/hó, mely a Standard csomagon felül  tartalmazza a kézbesítési megbízotti státuszt a külföldi tulajdonlás esetében  

A választott csomagon felüli, mindenkori - évente felülvizsgált - díjak a  http://www.0iparuzesiado.com/images/ipa0.pdf /további igényelhető szolgáltatásokban olvashatóak  

Szolgáltatási díjak a fizetési határidőt követő - 15 napon túli - kiegyenlítetlen székhely-szolgáltatási számla, valamint a szerződés megszűnésétől a cégbírósági papírokban megjelenő székhelyváltozás/kijelentkezés-ig idejére; 

-email küldése/értesítés levél/irat érkezésről 1€+áfa/email. Tárgyhónapot követően számlázzuk – fizetés elmaradása esetén egyenlegfeltöltéssel veheti igénybe ezen szolgáltatást, az Erste Bank 11600006-00000000-58674981 bankszámlára történő befizetéssel/utalással (megjegyzés rovatba „egyenlegfeltöltés”-t írjanak be) Megbízó lemond ezen szolgáltatásról a számlakiegyenlítés/egyen-legfeltöltés elmaradásával 

-a levéltovábbítás díja, valamint díjfizetésre irányuló levél küldése: a választott mód (posta, futárposta, stb.) szolgáltatási díja+a díj 25%+Áfa/levél, de min. 1€+áfa – utánvétellel, vagy egyenlegfeltöltésből fizetve

 -levél beszkennelése, továbbítása email/fax-on 3,5€/oldal+áfa – bankszámlára előreutalva, bankba befizetve 

-telefonüzenet továbbítása 9,5€+áfa/üzenet - előreutalva, bankba befizetve, egyenlegfeltöltésből fizetve

-irodavezetőnknél letett irat/küldemény átadása harmadik félnek 15€+áfa/harmadik fél – készpénzben, 

-tárgyaló igénybevétele: 35€+áfa/ minden megkezdett óra – készpénzben, vagy előreutalva/befizetve. 

 Partnerprogram: Havidíjas székhelyszolgáltatást igénybevevő partner ajánlása esetén 10%  bruttó közvetítési díjjal csökkentjük a megbízó havidíját 3 évig.  Egyösszegű díjat befizető székhelyszolgáltatást igénybevevő partner ajánlása esetén a befizetett összeg egyszeri 10%-a illeti meg a megbízót 

6.      Szerződés felmondása:

 Felek jelen szerződést 3 hónapos felmondási határidővel bármikor felmondhatják. 

Amennyiben Megbízó bármely fizetési kötelezettségének, határidő lejártát követő legkésőbb 15 napon belül nem tesz eleget, a Megbízott jogosult a székhely-szolgáltatásra irányuló szerződést, azonnali hatállyal felmondani, valamint a Felek megállapodása alapján, a késedelmes díj után, a mindenkori jegybanki alapkamat kétszeresét követelni késedelmi kamat jogcímén. 

Megbízott jogosult a székhely-szolgáltatási szerződés azonnali hatályú felmondására abban az esetben is, ha a Megbízó bármilyen okból huzamos ideig (legalább 15 napon keresztül) nem elérhető sem e-mailben, sem telefonon, illetve nem veszi át a megadott levelezési címre küldött postai küldeményeit. Továbbá, a  Megbízott jogosult a szerződés azonnali hatályú felmondására (és ezzel egyidejűleg a székhelyhasználati engedély azonnali visszavonására)  amennyiben tudomására jut (kizárólag megalapozott forrásokból: NAV/apeh, vpop, pénzintézetek, rendőri és hivatalos szervek) hogy Megbízó nem az üzleti etikának megfelelően végezi tevékenységét, azzal ellentétes magatartást tanúsít és ezekről hivatalos írásos dokumentumok kerülnek megbízott tudomására. Megbízott azonnali hatályú felmondása esetén, a Megbízó által előre fizetett kedvezménykonstrukció (pl.: 2 év előrefizetésért 3 év szolgáltatást kap) elvész. Ebben az esetben a végelszámolás alapjául az 5/a pontban leírtak érvényesíthetőek 

Megbízott felmondását, a Megbízónak, a jelen szerződésben megadott, vagy a Megbízó által frissítésként feladott/bejelentett - megbízott által dokumentálhatóan átvett (pl. tértivevényes levél) - levelezési címére köteles megküldeni azzal, hogy a küldeményt a feladástól számított 5. napon akkor is kézbesítettnek kell tekinteni, ha azt a címzett bármilyen okból nem veszi át. A címváltozásból (pl. elköltözés) eredő kézbesíthetetlenségért a Megbízó a felelős, ha erről előzetesen a Megbízottat írásban nem értesítette. A szerződéssel kapcsolatos minden értesítést igazolható módon, írásban, személyes kézbesítés, tértivevényes levél, futárposta, telefax vagy e-mail útján küld el megbízott a megbízó részére a jelen szerződésben megadott elérhetőségeire. A küldemény személyes kézbesítés esetén a kézbesítés napján; tértivevényes levél esetében a tértivevényen szereplő időpontban; futárposta esetén a futárpostának történő átadást követő munkanapon; e-mail és fax esetében az elküldés napján tekintendő kézbesítettnek. 

Székhelyszolgáltatás megszűnéséről megbízott - megbízó költségén - tájékoztatja a cégbíróságot, adóhatóságot, megbízó bankját. A Megbízó mulasztásából, tevékenységéből, ügyviteléből, szerződésszegéséből eredő károkért, a Megbízott sem anyagi, sem erkölcsi felelősséget nem vállal. 

7.      Szerződés tartama: 

Jelen székhely-szolgáltatási szerződés határozatlan időre jön létre.

 8.      Általános rendelkezések: 

A székhely-szolgáltatási szerződés megszűnése esetén a Megbízónak kötelessége tájékoztatni a hatóságokat, bíróságokat és egyéb szerveket a jogszabályokban megszabott módon és formában. Mindaddig, amíg a cégnyilvántartásban, a társaság székhelye nem került átvezetésre és cégkivonaton az új székhely nem kerül feltüntetésre, megbízott köteles a társaság postai küldeményeit átvenni - kivéve, ha a megbízó megadott elérhetőségére nem kézbesíthető a küldemény vagy a megbízó elérhetetlensége, vagy díj-nemfizetése miatt szűnik meg a szerződés (ebben az esetben címzett ismeretlenként kerül vissza a feladóhoz a küldemény) - és a megbízót a megadott e-mail címén értesíteni küldemény érkezéséről. Megbízót mindaddig terheli a székhelyszolgáltatási díj fizetésének kötelezettsége, amíg az új székhely a cégkivonaton nem kerül feltüntetésre. Jelen bekezdésben foglalt kötelezettség a feleket jelen székhely-szolgáltatási szerződés felmondásától függetlenül terheli. 

A szerződő Felek minden, a jelen székhely- szolgáltatási szerződésből származó jogvita elbírálására alávetik magukat a Magyar Gazdasági Kamara mellett szervezett,  állandó, választott  Bíróság kizárólagos illetékességének.

 A jelen székhely-szolgáltatási szerződésben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv vonatkozó szabályai az irányadóak.

 A szerződő Felek kijelentik, hogy jogképesek és szerződéskötési képességük korlátozás alá nem esik.

 A Megbízó tudomásul veszi, hogy a jelen székhely szolgáltatási szerződésben szereplő szolgáltatás nem egyezik meg a 49/2007. (XI. 14.) IRM rendeletben szabályozott ügyvédi iroda által nyújtott székhelyszolgáltatással – hiszen az kizárja a 282/2011/eu-s direktívában foglalt, alapvető döntéshozás helyszínéül történő székhelymegjelölést. 

A felek a jelen szerződést elolvasták, értelmezték és azt, mint akaratukkal mindenben egyezőt jóváhagyólag írják alá.

Fiad  201. .......... 

 

                                                                  megbízó                                                   megbízott

 

Egyszemélyes kft alapító okirat iratminta

Kft társasági szerződés minta

Egyéni cég szerződésminta

Betéti társaság szerződésminta

Egyszemélyes Zrt alapító okirat minta

Zrt alapszabályminta

 



Weblap látogatottság számláló:

Mai: 7
Tegnapi: 13
Heti: 7
Havi: 129
Össz.: 24 759

Látogatottság növelés
Oldal: Iratminták
Sok a súlyadó? Kér vissza belőle? - © 2008 - 2024 - taxfreezone.hupont.hu

A honlap magyarul nem csak a weblap első oldalát jelenti, minden oldal együtt a honlap.

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »