Székhelyszolgáltatási szerződés
amely létrejött egyrészről
Reklámmegoldás Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság (székhely: 2615 Csővár Madách u 1. hrsz:52/1. cgj.:13-09-158776, Adószám: 24097404-2-13., bankszámlaszám: Sberbank 14100127-22995249-01000005 képviseli: Balló László ügyvezető), mint megbízott (a továbbiakban: Megbízott) másrészről ................ Kft, bt, egyéb, székhely: 7282 Fiad Kossuth u 37.cgjsz.: ................ adószám:.............. levelezési cím (ahová a továbbküldést kéri):...............képviseli: ........telefon: ................... email: .............. a.n.: ............ lakcím: .................... cégiratok, számlák, szerződések, okmányok őrzésének helye:.............szerződéskötés időpontjában tulajdonosként/üzembentartóként .....db, ........ típus ........ évjárat ..........telj.:........(kW) önsúly:...(kg) raksúly: .....(kg) 5-6-7-8-9-10-11-12 folytatás a mellékletben [6/1990.(IV.12)KÖHÉM 5.sz. mell. II. alpontjában rögzített környezetvédelmi <szám bekarikázandó> besorolású] gépjárművel/vontatmánnyal rendelkezik) mint megbízó, (a továbbiakban: Megbízó) Megbízott és Megbízó a továbbiakban Felek között a mai napon, az alábbiak szerint:
1. Előzmények:
Szerződő Felek rögzítik, hogy Megbízott székhelyszolgáltatást nyújt a 7282 Fiad Kossuth u 37 szám alatti Fiad 55 hrsz.-ú ingatlanon, amelyet jogosult használni és hasznosítani, ezen belül bérbe, albérletbe, illetve egyéb jogcímen harmadik személy használatába adni.
2. A megbízás tárgya:
Szerződő Felek megállapodása alapján a mai napon a Megbízott a Megbízó részére székhely létesítése céljából részleges és korlátozott használatába adja a jelen székhely-szolgáltatási szerződés 1. pontjában megjelölt ingatlannak a Felek által kijelölt részét.
Megbízót jelen megállapodás alapján megilleti az a jog, hogy a jelen szerződés 1. pontjában megjelölt ingatlant a cégadatai között székhelyként feltüntesse székhelyeként a működéséhez kapcsolódó hatóságok, bíróságok és egyéb szervek előtt bejelentse és feltüntesse
3. Megbízott kötelezettségei és jogosultságai:
Megbízott kötelezettséget vállal arra, hogy a jelen székhely-szolgáltatási szerződés 5. pontjában rögzített díj ellenében a jelen szerződés 2. pontjában foglaltakon túl a székhely bejegyzéséhez szükséges cégmódosítás ügyvédi díját teljes egészében átvállalja, amennyiben az a megbízott partner ügyvédjénél készül el.
- a Megbízó cégtábláját elkészítteti, és annak székhelyén elhelyezi
- hétfő 11,30 órától, péntek 15,30 óráig, munkanapokon ügyeletet biztosít a székhelyen, a 7282 Fiad Kossuth u 37 szám alatt
- az ügyeleti időben biztosítja a Megbízó részére érkező levelek, egyéb küldemények, valamint üzenetek átvételét,
- a Megbízó részére érkezett leveleket a Megbízott kibontás nélkül aznap továbbítja (megbízó költségén, a választott díjcsomagban foglaltak szerint) a megadott postai címére. – vagy az irodavezetőnek adott külön meghatalmazás alapján levelét felbontja, szkenneli (alapszolgáltatásban 5 oldal/nap), emailezi, és az összegyűlt leveleket havonta egyszer a Megbízó levelezési címére továbbítja
- Megbízott a Megbízó részére érkező telefonokról, megkeresésekről elektronikusan értesítést küld (a választott díjcsomagban foglaltak szerint)
- a székhelyen, a társaság részére érkező cégiratokat, csomagokat megőrzi a díjfizetés idejéig
Megbízott a fenti szolgáltatás fejében az 5. pontban rögzített megbízási díjra jogosult.
4. Megbízó kötelezettségei és jogosultságai:
Megbízó köteles a megbízás teljesítéséhez szükséges információkat, tájékoztatást /küldemények továbbításához szükséges postai cím, telefonszám, e-mail cím stb.-t a Megbízott részére haladéktalanul megadni, annak változásáról a Megbízottat 24 órán belül értesíteni, azt írásban megerősíteni, küldemények átvételéhez szükséges bélyegzőt átadni.
A hatályos törvény szerint a megbízó cég, a székhelyén köteles tárolni (másolatban is megfelel):
- másolat a társasági szerződésről és cégbejegyzési végzésről,
- aláírás minta,
-személyes iratok,
- engedélyhez kötött tevékenység/ek írásos engedélye,
-dokumentáció, hogy a székhelyen a hivatali leveleket átveszik, majd továbbítják a cégvezetőnek, (székhelyszolgáltatási szerződés tartalmazza)
-a székhelyen legyen megjelölve a cégvezető címe, telefonszáma, hogy amennyiben szükséges, a hivatali szerv képviselői felvehessék vele a kapcsolatot (székhelyszolgáltatási szerződés tartalmazza),
-a székhelyen legyen egy szerződés, hogy a cégvezető milyen jogcímen (pl. ingatlan bérlés-bérbeadás) jelentette be a címet a cég székhelyeként (székhelyszolgáltatási szerződés tartalmazza),
-a székhelyen legyen megjelölve a cég iratőrzési címe (székhelyszolgáltatási szerződés tartalmazza),
Megbízó felelőssége és kötelezettsége ezek biztosítása.
Megbízó köteles fenti szolgáltatások fejében a jelen szerződés 5. pontjában foglalt megbízási díjat, valamint a szolgáltatás igénybevételével felmerült egyéb költséget, a megbízott számláján feltüntetett módon és határidőig megfizetni. Megbízott, a számlájának beszkennelt képét, a megbízó szerződésben szereplő email címére elküldi, majd eredetiben a megbízó által megadott postacímre postázza.
Megbízó, jelen szerződés aláírásával kijelenti, hogy a cég mindennapi működése során keletkező számlákat, iratokat, okmányokat nem a székhelyen tárolja, őrzi, archiválja.
Megbízó a cég rendelkezésében álló gépjárművek és pótkocsik forgalmi engedélyébe a székhelye szerinti címet köteles beíratni legkésőbb a jelen szerződéskötés évének utolsó napjáig.
Megbízó nyilatkozik,hogy a cég bejegyzett székhelyén tartott hivatalos iratok, csak az országos, megyei, valamint az önkormányzati ellenőrző szerveknek adhatóak ki. Ezen nyilatkozat visszavonásig érvényes. (Amennyiben a nyilatkozó azt szeretné ,hogy más is hozzáférjen az iratokhoz, akkor jelen szerződéshez csatolva külön nyilatkozzon erről a kedvezményezett nevének, és a beazonosításhoz szükséges adatainak feltüntetésével.)
Megbízó, aláírásával megerősíti, hogy a település önkormányzatának maximum két rendezvényét támogatja.
Megbízó kötelezi magát, hogy vállalkozásának legalább két alapvető döntését (pl. mérlegelfogadás, évértékelő&jövő évi stratégia elfogadása, taggyűlés) a székhelyen hozza meg (ennek tényét jegyzőkönyvben dokumentálja – ebből egy példányt, székhelyén tárol)! – eleget téve ezzel a 282/2011/eu direktívában foglalt székhelyhasználatnak;
"(1) A 2006/112/EK irányelv 44. és 45. cikkének alkalmazásában „az adóalany gazdasági tevékenységének székhelye” …
(2) Az (1) bekezdésben említett hely meghatározásához figyelembe kell venni a vállalkozás általános irányítására vonatkozó alapvető döntések meghozatalának helyét, a vállalkozás létesítő okirat szerinti székhelyét, Megbízó jogosult a megbízási díj ellenében a jelen szerződés 2. és 3. pontjában meghatározott szolgáltatások igénybevételére.
5. Megbízási díj és fizetési módja: (kiválasztott bekarikázandó)
A választott csomagon felüli, mindenkori - évente felülvizsgált - díjak a http://www.0iparuzesiado.com/images/ipa0.pdf /további igényelhető szolgáltatásokban olvashatóak
Szolgáltatási díjak a fizetési határidőt követő - 15 napon túli - kiegyenlítetlen székhely-szolgáltatási számla, valamint a szerződés megszűnésétől a cégbírósági papírokban megjelenő székhelyváltozás/kijelentkezés-ig idejére;
-email küldése/értesítés levél/irat érkezésről 1€+áfa/email. Tárgyhónapot követően számlázzuk – fizetés elmaradása esetén egyenlegfeltöltéssel veheti igénybe ezen szolgáltatást, az Erste Bank 11600006-00000000-58674981 bankszámlára történő befizetéssel/utalással (megjegyzés rovatba „egyenlegfeltöltés”-t írjanak be) Megbízó lemond ezen szolgáltatásról a számlakiegyenlítés/egyen-legfeltöltés elmaradásával
-a levéltovábbítás díja, valamint díjfizetésre irányuló levél küldése: a választott mód (posta, futárposta, stb.) szolgáltatási díja+a díj 25%+Áfa/levél, de min. 1€+áfa – utánvétellel, vagy egyenlegfeltöltésből fizetve
-levél beszkennelése, továbbítása email/fax-on 3,5€/oldal+áfa – bankszámlára előreutalva, bankba befizetve
-telefonüzenet továbbítása 9,5€+áfa/üzenet - előreutalva, bankba befizetve, egyenlegfeltöltésből fizetve
-irodavezetőnknél letett irat/küldemény átadása harmadik félnek 15€+áfa/harmadik fél – készpénzben,
-tárgyaló igénybevétele: 35€+áfa/ minden megkezdett óra – készpénzben, vagy előreutalva/befizetve.
Partnerprogram: Havidíjas székhelyszolgáltatást igénybevevő partner ajánlása esetén 10% bruttó közvetítési díjjal csökkentjük a megbízó havidíját 3 évig. Egyösszegű díjat befizető székhelyszolgáltatást igénybevevő partner ajánlása esetén a befizetett összeg egyszeri 10%-a illeti meg a megbízót
6. Szerződés felmondása:
Felek jelen szerződést 3 hónapos felmondási határidővel bármikor felmondhatják.
Amennyiben Megbízó bármely fizetési kötelezettségének, határidő lejártát követő legkésőbb 15 napon belül nem tesz eleget, a Megbízott jogosult a székhely-szolgáltatásra irányuló szerződést, azonnali hatállyal felmondani, valamint a Felek megállapodása alapján, a késedelmes díj után, a mindenkori jegybanki alapkamat kétszeresét követelni késedelmi kamat jogcímén.
Megbízott jogosult a székhely-szolgáltatási szerződés azonnali hatályú felmondására abban az esetben is, ha a Megbízó bármilyen okból huzamos ideig (legalább 15 napon keresztül) nem elérhető sem e-mailben, sem telefonon, illetve nem veszi át a megadott levelezési címre küldött postai küldeményeit. Továbbá, a Megbízott jogosult a szerződés azonnali hatályú felmondására (és ezzel egyidejűleg a székhelyhasználati engedély azonnali visszavonására) amennyiben tudomására jut (kizárólag megalapozott forrásokból: NAV/apeh, vpop, pénzintézetek, rendőri és hivatalos szervek) hogy Megbízó nem az üzleti etikának megfelelően végezi tevékenységét, azzal ellentétes magatartást tanúsít és ezekről hivatalos írásos dokumentumok kerülnek megbízott tudomására. Megbízott azonnali hatályú felmondása esetén, a Megbízó által előre fizetett kedvezménykonstrukció (pl.: 2 év előrefizetésért 3 év szolgáltatást kap) elvész. Ebben az esetben a végelszámolás alapjául az 5/a pontban leírtak érvényesíthetőek
Megbízott felmondását, a Megbízónak, a jelen szerződésben megadott, vagy a Megbízó által frissítésként feladott/bejelentett - megbízott által dokumentálhatóan átvett (pl. tértivevényes levél) - levelezési címére köteles megküldeni azzal, hogy a küldeményt a feladástól számított 5. napon akkor is kézbesítettnek kell tekinteni, ha azt a címzett bármilyen okból nem veszi át. A címváltozásból (pl. elköltözés) eredő kézbesíthetetlenségért a Megbízó a felelős, ha erről előzetesen a Megbízottat írásban nem értesítette. A szerződéssel kapcsolatos minden értesítést igazolható módon, írásban, személyes kézbesítés, tértivevényes levél, futárposta, telefax vagy e-mail útján küld el megbízott a megbízó részére a jelen szerződésben megadott elérhetőségeire. A küldemény személyes kézbesítés esetén a kézbesítés napján; tértivevényes levél esetében a tértivevényen szereplő időpontban; futárposta esetén a futárpostának történő átadást követő munkanapon; e-mail és fax esetében az elküldés napján tekintendő kézbesítettnek.
Székhelyszolgáltatás megszűnéséről megbízott - megbízó költségén - tájékoztatja a cégbíróságot, adóhatóságot, megbízó bankját. A Megbízó mulasztásából, tevékenységéből, ügyviteléből, szerződésszegéséből eredő károkért, a Megbízott sem anyagi, sem erkölcsi felelősséget nem vállal.
7. Szerződés tartama:
Jelen székhely-szolgáltatási szerződés határozatlan időre jön létre.
8. Általános rendelkezések:
A székhely-szolgáltatási szerződés megszűnése esetén a Megbízónak kötelessége tájékoztatni a hatóságokat, bíróságokat és egyéb szerveket a jogszabályokban megszabott módon és formában. Mindaddig, amíg a cégnyilvántartásban, a társaság székhelye nem került átvezetésre és cégkivonaton az új székhely nem kerül feltüntetésre, megbízott köteles a társaság postai küldeményeit átvenni - kivéve, ha a megbízó megadott elérhetőségére nem kézbesíthető a küldemény vagy a megbízó elérhetetlensége, vagy díj-nemfizetése miatt szűnik meg a szerződés (ebben az esetben címzett ismeretlenként kerül vissza a feladóhoz a küldemény) - és a megbízót a megadott e-mail címén értesíteni küldemény érkezéséről. Megbízót mindaddig terheli a székhelyszolgáltatási díj fizetésének kötelezettsége, amíg az új székhely a cégkivonaton nem kerül feltüntetésre. Jelen bekezdésben foglalt kötelezettség a feleket jelen székhely-szolgáltatási szerződés felmondásától függetlenül terheli.
A szerződő Felek minden, a jelen székhely- szolgáltatási szerződésből származó jogvita elbírálására alávetik magukat a Magyar Gazdasági Kamara mellett szervezett, állandó, választott Bíróság kizárólagos illetékességének.
A jelen székhely-szolgáltatási szerződésben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv vonatkozó szabályai az irányadóak.
A szerződő Felek kijelentik, hogy jogképesek és szerződéskötési képességük korlátozás alá nem esik.
A Megbízó tudomásul veszi, hogy a jelen székhely szolgáltatási szerződésben szereplő szolgáltatás nem egyezik meg a 49/2007. (XI. 14.) IRM rendeletben szabályozott ügyvédi iroda által nyújtott székhelyszolgáltatással – hiszen az kizárja a 282/2011/eu-s direktívában foglalt, alapvető döntéshozás helyszínéül történő székhelymegjelölést.
A felek a jelen szerződést elolvasták, értelmezték és azt, mint akaratukkal mindenben egyezőt jóváhagyólag írják alá. Fiad 201. ..........
megbízó megbízott |
|
Egyszemélyes kft alapító okirat iratminta
Betéti társaság szerződésminta
Egyszemélyes Zrt alapító okirat minta