Környezetünk, félinformációin alapuló rémísztgetésekből néhány:
- Általánosan elterjedt hír, hogy ugrik a Nav a székhelyváltoztatókra - Ez csak akkor igaz, ha az adott cég rendszeresen változtat, és azt is az ország egyik végéből a másikba.
- Másik elterjedt nézet, hogy ott kell fizetni az adót ahol a bevételre tesz szert - Iparűzi adót, a székhelye telephelye szerinti Önkormányzatnak kell fizetni. Ahol Önnek egyik sincs, milyen alapon fizetne adót? Ha üzletet köt egy másik városban, vagy külföldön, akkor az ottani önkormányzatnak fizet adót?
- Adócsalást is emlegetnek a félig értesültek. Az iparűzési adó, nem a NAV hatásköre (önkormányzati adó) Ön ugyanúgy befizeti az adónemeket, mint eddig, csak most a székhelye szerinti 0,1%-ot fizeti be.
- A székhelyen gazdasági tevékenységet kell folytatni - A székhelyen alapvető iratok átvétele, érkeztetése, iratőrzés zajlik
- Cégpostát a vidéki székhelyre küldik és mindíg időben érte kell mennem átvenni - levelei valóban a fiadi székhelyére érkeznek, de az irodavezetőnek adott levélkezelési megbízással Ön késedelem nélkül értesül a levél tartalmáról
- Időrabló utánajárni a székhelyáthelyezéssel kapcsolatos tortúrának. Egyébként is honnan akasszak le egy olcsó és profi ügyvédet - emailen mindent el tud intéztetni velünk, és még az ügyvéd díját is mi fizetjük. Lásd székhelyáthelyezés egyszerűen
- A 0,1% ip.adót emelni fogja az önkormányzat - az önkormányzatnak nem áll érdekében az emelés. A székhelyüket Fiadra tevő cégek gépkocsijai utáni adó hozzájuk folyik be, ez nagyságrendekkel nagyobb bevételt jelent az ipánál.
- Komolytalannak tűnhet a vállalkozás egy vidéki székhellyel - mostani pénzszűkében minden pénzt meg kell fogjanak a vállalkozások. A marketing, humán, fejlesztési területekről elvont pénz, a cég működését visszaveti. Az ipa. legális nemfizetéséből származó pénznek rengeteg helye van a cégnél. A vidéki székhely tényét, a gazdasági élet szereplői legfeljebb egy cinkos mosollyal nyugtázzák. A nagy cégek ugyanezt csinálják - ha nekik megéri, Önöknek miért nem?
- Ki mindenkinek kell bejelentenem a székhelyáthelyezést? - áthelyzés utáni teendőkről a székhelyáthelyezés egyszerűen fül alatt olvashat
A NAV a székhelyen szokta megtartani az ellenőrzéseit - ehhez tárgyalót biztosítunk külön díjazás nélkül. Az ellenőrzést végzőket nem a székhely érdekli, hanem a cég működése, betartják-e az előírásokat, elkészíti-e a szükséges iratokat, szabályzatokat, előírás szerint nyújtja-e be a bevallásokat, szabályosan adózik-e. A székhelyszolgáltatás igénybevétele miatt nem éri hátrány, sőt előnyös a NAV, és az ellenőrzött cég számára is, hiszen az ajánlott levelek azonnal átvételre kerülnek - nem küldik vissza a hatóságnak "nem kereste" címszóval. A különböző törvényi határidők is előbb beállnak. Tapasztalatunknál fogva megpróbáljuk az ügyfelet olyan jellegű információval ellátni amely megkönnyíti az együttműködést a NAV-val. Nem mellékes, hogy a vállalkozó a lakásán találkozik a revizorral, vagy egy olyan helyen ahol ismerős, együttműködő partnerként tartják meg az estleges ellenőrzést.
Elérhetőségünk: 0036209889762
info@ipadomentesszekhely.hu
0iparuzesiado@gmailcom
7282 Fiad Kossuth u 37
Budapesti irodánkban tárgyalunk, módosítunk, alapítunk, aláírunk.
Ha, továbbra is Budapesten intézné Navos, tb.-s, és egyéb hivatalos ügyeit, akkor válassza a 17 éve iparűzési adómentes Csővár Madách u 1 (Pest megye) alatti székhelyszolgáltatásunkat! Itt is biztosítja az önkormányzat a fuvarozó cégek telephelyigényét. www.ipadomentesszekhely.hu